2017. május 31-i ülésünkön nyílt előadást szerveztünk, melynek témája az alábbi volt: Miért éri meg jónak lenni?
Az, hogy egy vállalat felelősen működik, stratégiai döntés, amely konkrét üzleti eredményekben mutatkozhat meg. Kihat a társaság márkájára, hírnevére, elősegíti az üzleti kapcsolatokat, hozzájárul a munkaerő megtartásához és az új munkaerő megszerzéséhez. Jónak lenni tehát nemcsak jó érzés hanem jó üzleti döntés is. Lakatos Zsófia előadása arról szól, hogyan is működik a vállalati felelősségvállalás a gyakorlatban, miért éri meg a CSR-rel foglalkozni és mit jelent az értékmarketing. A résztvevők konkrét tanácsokat, tippeket is kapnak a vállalati kommunikációval, munkáltatói márkaépítéssel és az értékteremtésre építő hatékony marketinggel kapcsolatban.
Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke és az Emerald Public Relations ügyvezetője. Több mint hét évig vezette a Hill+Knowlton Hungary Kft-t, mielőtt 2016 januárjában megalapította saját ügynökségét. Karrierjét az RTL Klubnál kezdte a Híradó és az Akták riportereként, majd a Capital Communications pénzügyi kommunikációs ügynökségnél dolgozott 8 éven keresztül. 2008-ban a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium "Tehetsz rá vagy tehetsz ellene" kampányának pr-vezetője volt, ezután csatlakozott a Hill+Knowltonhoz. Az MPRSz mellett tagja a Szóvivők Egyesületének, a Superbrands bizottságnak és a HBLF-nek is. Elismert CSR szakértő, rendszeres előadója a témában rendezett hazai és nemzetközi konferenciáknak és óraadó tanára a Metropolitan Egyetemnek. 2013 júliusában jelent meg Londonban szakkönyve „Corporate Social Performance in Emerging Markets - Sustainable Leadership in an Interdependent World” címmel. 2013 novemberében az országban elsőként kapta meg a Fenntarthatóság Szakmai Követe díjat.